Časté dotazy


ÚVODNÍ DOTAZY PRO ZÁJEM POTENCIÁLNÍCH ZÁKAZNÍKŮ


• Dotaz: "Jaký ruční terminál je nejvhodnější pro MSU ?"

Odpověď: Program v terminálu PDA využívá Windows Mobile nebo CE s verzí od 5.0 výše. Přesné požadavky jsou v příručce pro Instalaci do PC a PDA. Osvědčují se a také doporučujeme PDA Unitech, které mají integrovaný snímač čárových kódů – tj. základ efektivního využívání aplikace. Rádi Vám poradí naši kolegové na obchodním oddělení.

• Dotaz: "Mohu MSU vyzkoušet i bez terminálu?"

Odpověď: Ano. Instalace do počítače není nijak omezena licencí, takže v PC můžete nahlédnout do instalovaného Administrátoru licencí MSU a projít v Synchronizátoru možná uživatelská nastavení. Pokud chcete PDA alespoň nasimulovat, jsou např. možnosti:

  • Poskytneme Vám informace k programu – emulátoru do PC a potřebnou DEMO licenci. Samozřejmě je zcela vynechán snímač.
  • Váš firemní nebo soukromý telefon (např. MDA) s OS Windows / CE 5.0 a výše. K tomu Vám poskytneme DEMO licenci.

 

PRÁCE S LICENCEMI TERMINÁLŮ


• Dotaz: "Mohu na jednom počítači používat např. 3 terminály? A lze na dalším PC povolit pouze 1 z nich??

Odpověď: Ano, v části MSU „Administrátor licencí“ lze spravovat licenční klíče dalších terminálů. Např. na 1. PC vložíte 3 licenční klíče a aktivujete (nebo jen ověříte „Stav licence“) a na 2. Vložíte pouze vybraný k příslušnému terminálu. Veškeré možnosti viz příručka „MSU - Instalace a licencování - Uživatelská příručka“ kap. 6.3.


• Dotaz: "Mám mobilní telefon s Windows Mobile 5.0 bez snímače čárových kódů. Je možné s ním program INVENTURA používat?

Odpověď: ANO, program na něm spustíte. Jen bez zabudovaného snímače na něm nebude fungovat snímáním čárových kódů a kód položek budete muset vkládat z klávesnice.
TIP: pokud má zařízení zabudovaný fotoaparát a zajistíte si aplikaci na snímání čárových kódů nebo 2D kódů Data Matrix, můžete pak kódy snímat. Tím zefektivníte práci!


ČINNOST PŘI KOPÍROVANÍ ČÍSELNÍKŮ NEBO DOKLADŮ DO TERMINÁLU


• Dotaz: "Při aktualizaci číselníků do terminálu hlásí Synchronizátor chybu „Spojení nebylo navázáno“ a doporučuje zkontrolovat nastavení a připojení. Jak mám postupovat?

 faq-chyba

Odpověď: Zkontrolujte nastavení v Synchronizátoru dle „MSU - Synchronizátor a program - Uživatelská příručka“ kap. 3.2.1.) a hardwarovou synchronizaci dle „MSU - Instalace a licencování - Uživatelská příručka“ kap. 5.


• Dotaz: "Při zadání funkce „Stáhnout a uložit doklady“ se objevilo hlášení „Cesta k souboru nebyla nalezena“ s výpisem adresáře. Co je chybně?"

faq-chyba2

Odpověď: je rozpor mezi zvolenou složkou (umístěním) vybranou pro stahované doklady (viz příručka „MSU - Synchronizátor a program - Uživatelská příručka“ kap. 3.2.8.) a nyní zobrazené v chybovém hlášení. Zkontrolujte, zda tato složka existuje nebo nebyla přejmenována.


PRÁCE S MSU V PDA


• Dotaz: "Dotaz: Po nahrání programu do terminálu se při spuštění MSU objevilo hlášení:"

FAQ-CHYBA3

Zřejmě došlo k chybě při instalaci do PDA, a to u .NET Compact Framework. Použijte znova funkci z Windows - Menu Start „Instalace do PDA“ a nainstalujte tuto část znova (vč. podmíněné instalace MSU)